KUNDWEB

 

VAD ÄR KUNDWEB?

Driftab KUNDWEBVår internetbaserade tjänst KUNDWEB gör det möjligt för våra kunder att, bland annat, följa upp utförda arbeten, skriva ut kopior på arbetsorder och fakturaunderlag , granska avläsningsrapporter. Sammanställning av information inför styrelsemöte förenklas på detta sätt markant

Driftab FÖRENINGSWEBSIDAI tjänsten KUNDWEB ingår även föreningshemsida, ett informationsforum mellan föreningen och boende. Här kan föreningen posta nyheter, mötesprotokoll, kommande händelser med mera.

FELANMÄLAN

Om du upptäcker fel i lägenheten eller fastighetens allmänna utrymmen felanmäler du detta enligt nedan. Vid brand eller annan akut / allvarligt fel med risk för personskada, ring SOS ALARM 112

FELANMÄLAN DAGTID

Felanmälan är öppen helgfria vardagar 08:00-16:00. Du når felanmälan på:

Stockholm: 08-444 04 04

Uppsala: 018-444 04 04


Det går även bra att skicka ett e-post till felanmalan(at)driftab.se.
Vid felanmälan via e-post skall följande information uppges:

För- och efternamn
Telefonnummer dag- och kvällstid Adress
Lägenhetsnummer
Felbeskrivning

FELANMÄLAN JOUR

Vid akuta fel som uppkommer efter ordinarie arbetstid, dvs vardagar 16:00-08:00 samt helger kontaktas Dygnet Runt Jour på telefon:

08-18 70 00


Observera att jouren endast ska utnytjas vid akuta fel som ej kan vänta till följande vardag.